• En
  • ساعت : ۱۴:۴۰:۴۲
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ 
  • تعداد بازدید : 97
  • کد خبر : ۱۶۹۰۹۱
مدیركل پست استان خراسان رضوی در جلسه شورای اداری: اصلاح فرآیندهای پستی و نظارت مستمر گامی موثر در افزایش كیفیت
سید احمد موسوی مدیر کل پست استان خراسان رضوی در نخستین جلسه شورای اداری فروردین ماه سالجاری که با حضور معاونین ، روسای ادارات پست شهرستانها و نواحی ، اعضای پایگاه مقاومت بسیج شهید نور محمدی و جمعی از کارشناسان برگزار شد، اصلاح فرآیندها ی پستی و نظارت مستمر بر انجام امور را گامی موثر در افزایش کیفیت ارائه خدمات و رضایتمندی مشتریان عنوان کرد .

مدیرکل پست استان خراسان رضوی  در  جلسه شورای اداری:

 اصلاح  فرآیندهای پستی و نظارت مستمر گامی موثر در افزایش کیفیت

سید احمد موسوی مدیر کل پست استان خراسان رضوی در نخستین جلسه شورای اداری فروردین ماه سالجاری که با حضور معاونین ، روسای ادارات پست شهرستانها و نواحی ، اعضای پایگاه مقاومت بسیج شهید نور محمدی و جمعی از کارشناسان برگزار شد،  اصلاح فرآیندها ی پستی و نظارت مستمر بر انجام امور را گامی موثر در افزایش کیفیت ارائه خدمات و رضایتمندی مشتریان عنوان کرد .

 سید احمد موسوی مدیر کل پست استان خراسان رضوی  در نخستین جلسه شورای اداری ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی  کارکنان پست استان در سال گذشته اظهار داشت : با تلاش و همدلی مجموعه پست استان و نظارت مستمر ،ضمن افزایش رضایت مشتریان باید تلاش کنیم همانند گذشته در بین رقبا انتخاب اول مردم باشیم .

مدیر کل پست استان ضمن قدردانی از سبحانی فر معاون وزیر ، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت ملی پست ج .ا.ا واعضای هیئت مدیره به لحاظ  بهبود معیشت کارکنان و ایجاد امنیت شغلی و پیگیری تبدیل وضعیت پرسنل  و دیگر اقدامات که منجر به افزایش انگیزه کارکنان شده است گفت : اصلاح فرآیند ها ،توسعه تجارت الکترونیک ، نظارت مستمر و تلاش در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان ،توسعه بازار ، شناخت ظرفیت های موجود در روستاها و توسعه روستا بازار  ، کاهش هزینه ها ،رسیدن به درصد تحقق پیش بینی ها و برنامه ریزی مستمر  باید مورد توجه قرار گیرد .

وی در ادامه تصریح کرد : برای ماندن در کنار رقبای جدید لازم است با سیاست های اخیر شرکت ملی پست همسو باشیم و تمام تلاش خود را در خصوص جذب ترافیک و استفاده از ظرفیت های موجود به کار گیریم .

مدیر کل پست استان ضمن تاکید بر  اولویت در توزیع مرسولات ویژه خواستار  افزایش دقت در انجام امور و معرفی سرویس های با ارزش افزوده به مشتریان شد .

وی افزود : هوشمند سازی تجزیه و مبادلات پست خراسان رضوی که یکی از هاب های پستی می باشد در دستور کار قرار دارد .

  بر اساس این گزارش سید احمد موسوی در این جلسه از  علی بانوی مسئول اسبق مدیریت عملکرد که به افتخار بازنشستگی نائل آمده است قدردانی و طی حکمی  وحید عباسی بنهنگی را به عنوان مسئول واحدمدیریت  عملکرد و پاسخگویی به شکایات   معرفی کرد .

در این مراسم بانوی گزارش کوتاهی از اقدامات خود در طی سی سال خدمت را بیان داشت و گفت  : دوران خدمت در پست یکی از بهترین دوران های زندگی او بوده است  .

وحید عباسی مسئول واحد مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات  نیز برنامه های آتی خود را بیان داشت و افزود : باید تمام تلاش خود را در افزایش رضایت مشتریان و بهبود کیفیت در ارائه خدمات را به کار گیریم .

در پایان با اهداء لوح و هدایا از سوی مدیریت ، معاونین و اعضای پایگا ه مقاومت بسیج  شهید نورمحمدی و جمعی از کارکنان مدیریت عملکرد از بانوی  قدردانی و حکم وحید عباسی به عنوان مسئول واحد مدیریت عملکرد وپاسخگویی به شکایات   توسط مدیر کل به وی اهداء شد .

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    حقوق این سایت متعلق به اداره کل پست خراسان رضوی است

    آخرین بروزرسانی سایت : 1400/01/28 13:09
    V5.5.5.0